top of page

PERFORMANCE

MARKETING
AGENCY

POWER-UP

Pink Sugar

РОБИМО МАРКЕТИНГ
З ЛЮБОВ'Ю

packages-mainBG.png

ВІДГУКИ ПРО НАШУ РОБОТУ

reviewsBG.png
packages-mainBG.png
Image by Hal Gatewood

POWER-UP

MAXEFFECT

Медійна реклама для фармацевтичної продукції

Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет. Успіх просування фармацевтичної продукції, як і будь-яких інших товарів та послуг, в інтернеті, залежить насамперед від детального дослідження поведінки цільової аудиторії, аналізу конкурентних переваг продукції і розробки плану комунікації.

Image by frank mckenna

POWER-UP

FARVATER.TRAVEL

Робота з брендом - «гра в довгу»

Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube

Image by Yulia Matvienko

POWER-UP

SUPERLUDI

Робота з даними в CRM

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід?

Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен орієнтуватися спеціаліст по платних каналах трафіка? Розберемо ці запитання по порядку.

Image by Josh Appel

POWER-UP

DINERO

+ 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда

На які супутні показники впливає реклама на YouTube?

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.

bottom of page